دیجیتال مارکتینگ چیست؟

به کلیه ای فعالیت هایی گفته می شود که پیام یا اقدام را از طریق راه های ارتباطی مستقیم یا غیرمستقیم مخابره می کند.

رونق بیشتر کسب و کار شما با دیجیتال مارکتینگ

مشتریان و مخاطبان شما برندی را می‌خواهند که به آن درواقعیت هم باور داشته باشند. دردنیای امروز فضای دیجیتال، فرصتی را برای آن‌ها فراهم کرده تا در هر زمان و هر مکانی که هستند به حجم قابل توجهی از اطلاعات دسترسی داشته باشند.
در واقع با استفاده از همین اطلاعات است که محصول مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند؛ بنابراین لازم است تا چهره‌ای قابل اعتماد از شما و کسب‌وکارتان را ببیند. برای رسیدن به چنین نقطه‌ای، فرصت‌ها و راه‌کارهای متنوعی در دسترس شماست. ما در تیم چاره به شما کمک میکنیم تا دست به کار شوید و در مسیری درست برای شروع کسب و کارتان قدم بگذارید. با راه‌کارهای دیجیتال مارکتینگ آژانس تبلیغاتی تیم چاره خلاق و پیشتاز باشید.
طراحی و توسعه وب سایت ، بازاریابی محتوایی ، خدمات سئو، طراحی هویت بصری، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، کمپین دیجیتال، برنامه‌ریزی و خرید رسانه تبلیغاتی دیجیتال، ریپورتاژ آگهی و … همه‌ی این راه‌کار‌ها در واقع مجموع خدماتی است که در قالب خدمت دیجیتال مارکتینگ با بهترین کیفیت و همگام با فنّاوری‌های روز دنیا، توسط وآژانس دیجیتال مارکتینگ تیم چاره ارائه میگردد.

خدمات دیجیتال مارکتینگ تیم چاره

مشخص کردن هدف و پرسونای مخاطب :

اولین مرحله قبل از راه اندازی دیجیتال مارکتینگ، تعیین هدف اصلی و همچنین مخاطبان هدف کارفرما است. در ابتدا مجموعه تیم چاره با دریافت یک بیوگرافی از کارفرما، تجربیات و همچنین مزایای رقابتی که باعث برتری مجموعه نسبت به رقبا می‌شود را دریافت می‌کند. سپس تحقیقات در بازاری که کارفرما در آن مشغول به کار است شروع می‌شود و بر اساس وضعیت بازار و همچنین رقبای کاری، هدف و همچنین مخاطبان هدف پروژه معین می‌شوند.
برای تعیین مخاطبان مورد نظر از اجرای پروژه نیز شاخص‌هایی وجود دارد که روند اجرا کاملا به آنها بستگی دارد. این شاخص‌ها شامل این موارد است:

  • طبقه اجتماعی
  • سن
  • جنسیت
  • سطح درآمد

تعیین پلتفرم دیجیتال برای اجرای پروژه:

پس از تعیین هدف و مخاطبان مورد نظر توسط تیم ما ، نوبت به مشخص کردن پلتفرم مورد نظر برای اجرای پروژه است.

  • شبکه های اجتماعی (Social Media)
  • تبلیغات بنریری و ویدیویی
  • کمپین دیجیتال
  • تبلیغات موبایل ویو (Mobile View)
    انتخاب هر یک از این پلتفرم‌ها نیز کاملا به هدف اصلی و جامعه هدف مورد نظر بستگی دارد. برای نمونه اگر هدف اصلی کارفرما فروش محصول باشد، تبلیغات در پلتفرم وب سایت بهترین و مناسب‌ترین گزینه است.

تولید محتوا متناسب با پلتفرم تبلیغاتی و مخاطبان:

تولید محتوا در فضای دیجیتال به اشکال مختلفی صورت می‌گیرد. استفاده از محتوای متنی، تصویری و یا صوتی از متداول‌ترین فرمت‌ها در این زمینه می‌باشد. پس از برنامه ریزی یا تعیین استراتژی دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا بر اساس پلتفرم و همچنین پرسونای مخاطب مورد نظر مرحله بعدی است.
تیم تولید محتوای تیم چاره با بهره‌مندی از نیروهای متخصص خود می‌تواند بهترین خدمات در عرصه تولید محتوا (متنی، گرافیکی) را به شما بر اساس هدف نهایی و همچنین جامعه هدف ارائه دهد.

پیمایش به بالا